"Чарівність у макіяжі": Гвен Стефані запускає власну лінійку косметики
Джерело:
інстаграм Гвен СтефаніСелебріті продовжують підкорювати світ краси. Тепер американська співачка Гвен Стефані також матиме власний б'юті-бренд. Зірка вже анонсувала першу лінійку косметики.
Гвен Стефані увірвалася в б'юті-індустрію з гаслом: "Чарівність у макіяжі". Зокрема, знаменита красуня вибрала особливу назву для свого косметичного бренда.
Вам буде цікаво Леді Гага показала розкішний б'юті-образ і підтримала Україну на премії SAG Awards 2022
Гвен Стефані запускає власну лінію косметики
На своїй інстаграм-сторінці, де у неї понад 13 мільйонів підписників, відома співачка анонсувала запуск власної косметики. Гвен Стефані опублікувала відео 1997 року, на якому вона робить собі фірмовий макіяж, а також додала кілька "спогадів" про спільні виступи з гуртом No Doubt.
Гвен готує до запуску колекцію декоративної косметики під брендом GXVE. Незвичайна назва читається як "give", що у перекладі з англійської означає – "давати". Також у назві є посилання на підпис співачки, що складається з 2 літер: G і X. 3 березня вже стартуватимуть онлайн-продажі.
У лінійку увійдуть 8 продуктів для повноцінного макіяжу вартістю від 28 до 48 доларів. Серед них: олівець для очей та праймер. Головною ж "зіркою" першого запуску має стати яскраво-червона губна помада улюбленого відтінку Гвен. Засіб буде доступний у 3 форматах: матовому, сатиновому та рідкому. Вся продукція є веганською та відповідає жорстким стандартам якості.
Мені було дуже весело, створюючи цей бренд протягом останніх 3 років. Ось маленька частинка того, над чим я працювала... Не можу дочекатися, щоб показати вам більше,
– зазначила у своїй публікації Гвен Стефані.
Косметичні продукти GXVE / Фото з інстаграму Гвен Стефані
Реакція шанувальників
- "Так схвильована за вас. Ви так довго говорили про це, що дивовижно, що тепер вдалося втілити це в життя";
- "Я дуже пишаюся тобою і тим, що ти робиш! Дякую за натхнення! Не можу дочекатися";
- "Дуже крута б'юті-кампанія! Вітаю з твоїм новим проєктом";
- "Це наступна частина твоєї кар'єри";
- "Ніби нам потрібно ще більше б'юті-брендів… Будь ласка, давайте якусь нову музику".