Минулого місяця Аліша Кіз зробила несподіване оголошення про її співпрацю з брендом ELF. Запуск лінійки продуктів краси очікувався у 2021 році. Але нещодавно зірка відкрила назву колекції. Allure припускає, що ймовірно виходу косметики у продажу варто очікувати вже через декілька місяців.
Читайте також: Як у моделей на подіумі: які тенденції краси започаткував тиждень моди в Нью-Йорку
На своїй інстаграм-сторінці Аліша Кіз опублікувала відео зі своєю участю, в якому анонсувала вихід нової лінійки косметичних продуктів для догляду за шкірою обличчя та тіла.
Моя сім’я! Я прагну поділитися з вами чимось особливим. Чимось, що наблизить нас до нас самих, нашого сяйва, нашої впевненості та один до одного. Місце, де ми зможемо вести розмови про те, хто ми є і ким хочемо бути. Це називається Keys Soulcare,
– поділилася в описі до рекламного ролика Аліша Кіз.
Вона додала, що ключі відкривають двері. І запропонувала "відкрити ці прекрасні двері і пройти крізь них" усім разом.
Згідно з пресрелізом, продукти нового бренду Keys Soulcare допомагала розробляти сертифікована дерматологиня Рене Снайдер. Відомо, що два засоби для догляду за шкірою стануть частиною першого етапу звичної б’юті-рутини. Співачка розповіла, що до їхнього складу входитиме шавлія та вівсяна молочна свічка.
Зокрема, косметика Keys Soulcare складатиметься з екологічних інгредієнтів та не тестуватиметься на тваринах. Засновниця бренду додала, що вона сподівається таким чином змінити ставлення людей до світу краси, зробити свій внесок.