У грі зіркових ліній краси новий гравець: яким буде б'юті-бренд Скарлетт Йоганссон

29 червня 2021, 15:58
Читать новость на русском

Джерело:

Wonderzine

Зірки активно розвивають індустрію краси, випускаючи власну б'юті-продукцію. Американська акторка і співачка, 36-річна Скарлетт Йоганссон анонсувала створення своєї лінії косметики.

Скарлетт Йоганссон може похватися своїм бездоганним зовнішнім виглядом. Тепер знаменитість допомагатиме й іншим ставати красивішими.

Також цікаво: Кейт Мосс розповіла про свої щоденні б'юті-звички і божевільний експеримент заради краси

Скарлетт Йоганссон запустить свій косметичний бренд

Акторка обіцяє випустити першу б'юті-лінійку на початку 2022 року. Поки що назву косметичного бренда не розголошують. Проте Скарлетт Йоганссон прокоментувала свої кроки в індустрії краси.

Мене завжди зачаровувала перетворююча сила краси. Моя мама прищепила мені любов до турботи про себе з раннього підліткового віку. Кілька років тому я перестала цікавитися рекламними контрактами, щоб створити щось важливе для мене. Результат – доступний підхід до краси,
– зазначає Йоганссон.

Співзасновниця б'юті-бренла Кейт Фостер додала: "Я зустріла Скарлетт майже 2 роки тому. Вона поділилася зі мною своїм баченням бренда, і я одразу ж задумалася про те, як ми могли б втілити його в реальність. Це був незвичайний досвід роботи разом з нею".