• Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд

Пластична операція, не виходячи з дому: як китайський додаток змінює обличчя

7 травня 2020 , 21:22 - Читать новость на русском
Популярність пластичних операцій у Китаї
Популярність пластичних операцій у Китаї / unsplash.com

У світі, де стандарти краси постійно змінюються, природним шляхом встигати за нововведеннями не вдається. Тому в хірургічних клініках з’являється все більше пацієнток, охочих змінити свою зовнішність. У Китаї додатки з вибору пластичних операцій набирають неабиякої популярності.

За даними Китайської асоціації пластики й естетики, у 2014 році більше 7 мільйонів китайців звернулися до пластичних хірургів. Через три роки ця цифра наблизилась до 16,3 мільйона. Жінки у Китаї роблять пластичні операції, щоб збільшити очі, підняти вилиці, змінити форму носа чи зробити ноги стрункішими, пише CNN.

Читайте ще: Рослини в косметології: як використовують та їхні корисні властивості

Експерти пояснюють це явище тим, що підготуватися до пластичного втручання стало неймовірно легко завдяки таким додаткам, як So-Young і GengMei. У програмах потенційні клієнти можуть вибрати процедуру, забронювати операцію навіть в кредит. Із цим їм допомагають працівники клінік у форматі онлайн.

Пластичні операції в Китаї
Стандарти краси в Китаї / Instagram / @bingbing_fan

Додатком GengMei користується 36 мільйонів китайців. З них 20 тисяч хірургів. А So-Young, за словами представників компанії, використовують майже 2,5 тисячі потенційних клієнтів та 6 тисяч хірургів. Програми такі популярні, бо китайці перестали вірити звичайним пошуковим системам, де важко знайти достовірну інформацію про клініки та хірургів. "Люди більше не довіряють результатам пошуку Baidu після декількох медичних скандалів, зв’язаних із платформою. Тому нові додатки стали неофіційними довідниками хірургів".

У So-Young і GengMei можна знайти відгуки задоволених або не дуже людей, які вже пережили хірургічне втручання і поділилися фото "до" і "після". Зокрема вони пишуть про свої враження від конкретної клініки та хірурга. У додатку GengMei є функція доповненої реальності. Вона аналізує риси вашого обличчя і, за певними встановленими "критеріями краси" визначає, що вам потрібно змінити: вколоти батокс, підняти повіки, розгладити зморшки.

Китайське суспільство ще досі дуже патріархальне. Бути красивою в Китаї – означає добитися успіху, вдало вийшовши заміж,
– пояснює спеціалістка з гендерних досліджень в Університеті Гонконгу, Бренда Алегре.

Програма для пластичної операції
Скріншоти з програми So-Young для створення нового обличчя / Фото The Independent News

Пластичні операції також привабливі своєю доступністю. Додаток надає користувачам доступ до мікрокредитів через сервіс Alipay Huabei, щоб миттєво оплатити вартість операції. Планування операції займає лічені хвилини і все це можна зробити, не виходячи з дому.

Автор: Надія Біленко
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

Техно Новини Краса Краса Тренди косметології

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      3 березня , 22:27

      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy

    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      3 березня , 20:38

      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога

    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      3 березня , 19:26

      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок

    Останні Новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      22:27
    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      20:38
    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      19:26
    Більше новин
    Публікації
    Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    1 березня , 23:29 Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    Лідія Цюпера
    Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    26 лютого , 22:29 Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    Лідія Цюпера
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук