• Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд

Повернення емо-макіяжу: гурт My Chemical Romance випустить символічну лінійку косметики

10 грудня 2020 , 21:54 - Читать новость на русском
Емо-макіяж: гурт My Chemical Romance випустить лінійку косметики
Косметика від емо-гурту / Instagram / @mychemicalreverence

Американський емо-гурт My Chemical Romance був особливо популярним з 2001 по 2013 рік. У 2019 31 жовтня група відновила свою діяльність. Нещодавно стало відомо про колаборацію My Chemical Romance з косметичним брендом HipDot. Вони підготували лінійку косметика, яка передає головну символіку творчості гурту.

Група My Chemical Romance працювали над колекцією декоративної косметики з HipDot. На це учасників музичного гурту надихнув їхній найкращий альбом, повідомляє Allure.

Також цікаво: Божевільний колір волосся та макіяж очей: співачка Halsey кардинально змінила імідж

Лінійка косметики від емо-гурту My Chemical Romance

My Chemical Romance презентували колекцію косметики, яку розробили разом з брендом HipDot. Творців надихнула обкладинка альбому емо-гурту "Three Cheers For Sweet Revenge" 2004 року. Придбати продукти з лімітованої лінійки можна з 10 грудня на офіційному сайті б’юті-бренду HipDot. Ціна косметичних товарів коливається від 12 до 24 доларів.

View this post on Instagram

A post shared by Elena fokken witch (@rockstar_geecoffeegoodvibes)

View this post on Instagram

A post shared by HipDot (@hipdot)

View this post on Instagram

A post shared by HipDot (@hipdot)

View this post on Instagram

A post shared by HipDot (@hipdot)

До складу лінійки косметики від My Chemical Romance і HipDot увійшли: двостороння рідка підводка для очей, пензель для тіней та палетка тіней, яка включає 9 відтінків, серед них темно-червоний, фіолетовий, сріблястий і чорний кольори. За допомогою тіней можна відтворити знаковий червоний макіяж очей, який любив Джерард Уей, а також експериментувати з іншими варіантами. На кожному продукті можна побачити червоний ретро-логотип. Паковання косметичних продуктів також виконане у кольорах, які були притаманні епосі емо – період піку популярності My Chemical Romance.

View this post on Instagram

A post shared by My Chemical Romance (@mychemicalromance)

View this post on Instagram

A post shared by MCR Street Team (@mcrofficialst)

View this post on Instagram

A post shared by MCR Street Team (@mcrofficialst)

Автор: Лідія Цюпера
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

LifeStyle Краса Тренди косметології Новини Краса Косметика

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      3 березня , 22:27

      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy

    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      3 березня , 20:38

      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога

    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      3 березня , 19:26

      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок

    Останні Новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      22:27
    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      20:38
    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      19:26
    Більше новин
    Публікації
    Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    1 березня , 23:29 Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    Лідія Цюпера
    Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    26 лютого , 22:29 Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    Лідія Цюпера
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук