Світська левиця Кім Кардашян володіє брендом KKW Beauty, що випускає декоративну косметику. Тепер підприємиця хоче займатися доглядовою косметикою та випускати свічки, парфуми, засоби з догляду за обличчям і волоссям.

Цікаво У світі квітів: Майлі Сайрус стала обличчям аромату Gucci – чарівний образ співачки у відео

Кім Кардашян звинуватили в плагіаті

Юристи знаменитості подали документи на реєстрацію торгового бренду SKKN by Kim. Однак з цим виникли проблеми, оскільки виявилося, що існує бренд зі схожим ім'ям. 28-річна Сідні Лансфорд володіє маркою SKKN +, що належить до корпорації Beauty Concepts LLC. Адвокати цієї корпорації заявили, що подадуть в суд на Кардашян, якщо вона не змінить імені свого бренду.

Я ретельно побудувала свій успішний малий бізнес за допомогою власного капіталу, наполегливої ​​праці й досліджень. Очевидно, що я першою створила свій бренд. Моя місія в SKKN +, як молодої темношкірої жінки, полягає в тому, щоб забезпечити якісний догляд за шкірою обличчя і всього тіла,
– наголосила Сідні Лансфорд.

Команда Beauty Concepts LLC вважає, що Кім Кардашян не могла не знати про те, що існує бренд зі схожою назвою та звинувачують її у плагіаті: "Міс Лансфорд заснувала свій бізнес у 2018 році й на початку цього року подала заявку на захист торгової марки SKKN + до подачі будь-яких заявок на товарні знаки в США бізнесом Кім Кардашян. Ми зв'язалися з її адвокатами якомога швидше після того, як дізналися про запуск", – пояснив один з юристів.

Попри все, Кім Кардашян не планує зупиняти запуск косметики нового бренду. Її адвокати вважають, що немає причин подавати на неї позов.

Ми, безумовно, цінуємо і підтримуємо малий бізнес, і ми знімаємо капелюха перед пані Лансфорд. Але мова йде про закон про товарні знаки, і ми не зробили нічого, за що заслужили б з її боку судового позову,
– висловилися адвокати Кім.

Кім Кардашян звинувачували у плагіаті й раніше:

  • У 2018 році Кім Кардашян випустила парфуми KKW Body Fragrance. За прототип флакону для парфумів вона використала власне тіло. Однак користувачі мережі помітили, що ця концепція схожа до форми флакону аромату Жана-Поля Готьє, який французький дизайнер випустив ще в 1993 році. Кім заперечила всі звинувачення.
  • На колекцію ароматів KKW Fragrance також вилилась хвиля критики. Парфуми презентували у флаконах-емоджі. Один з них зображений у формі повідомлення iMessage, та у 2012 році компанія Vibes Media заявила, що зареєструвала такий логотип.