• Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд
  • Більше
  • укр
  • рус
  • 24 Канал
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
  • Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд

Моделі Адут Акеч і Анвар Гадід представили весняні аромати Valentino: красиві фото і відео

2 квітня 2021 , 20:37 - Читать новость на русском
Адут Акеч і Анвар Гадід представили аромати Valentino
Весняні аромати Valentino / Instagram / @valentino.beauty

Італійський модний Дім Valentino випустив 2 весняні аромати для нього і для неї Born in Roma Yellow Dream. Обличчями нової лінійки стали молоді 21-річні моделі Адут Акеч і Анвар Гадід, які буквально закохали всіх у цю весну, позуючи у рекламному ролику.

Джерело:

Vogue

2 супермоделі представили рекламну кампанію парних ароматів: Born in Roma Yellow Dream Donna – для неї, Born in Roma Yellow Dream Uomo – для нього. За словами представників модного Дому, на створення парфумів їх надихнув смілий і життєствердний жовтий колір.

Вам буде цікаво: Cardi B образили щодо її натурального волосся: неочікувана реакція реперки

Адут Акеч і Анвар Гадід в новій б'юті-кампанії Valentino

Команда Valentino Beauty розповідає, що джерелом їхнього натхнення є жовтий колір, який асоціюються для них з оптимізмом і радістю. Також саме цей відтінок є символічним для Риму, що також послугувало важливим референсом під час створення ароматів.

View this post on Instagram

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

View this post on Instagram

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

View this post on Instagram

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

Цікаво, що парфуми для жінок і чоловіків розробляли різні команди. Над версією Donna працювали Анна Фліппо й Ніколя Больє. Парфумери хотіли отримати аромат для яскравої і впевненої в собі жінки у стилі Valentino. У результаті парфумерну композицію склали ноти бергамоту, лимона, турецької троянди і білого мускусу.

Творцями чоловічої версії парфумів були Жулі Массі та Вьоль Колля. Born in Roma Yellow Dream Uomo – це сонячний аромат, який складається із нот мандарину, лайма, ананасу, герані та імбирного пряника.

View this post on Instagram

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

View this post on Instagram

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

View this post on Instagram

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

Метою рекламного ролика весняних парфумів Valentino було підкреслення квіткової основи та зв'язку з Римом. У відео можна побачити, як Акеч і Гадід грають закохану пару, роман якої почався в одному з римських садів. Навіть дизайн флакону став даниною поваги Вічному місту. Паковання натхненне оздобленням римських палацо, а також нагадує один з головних символів Valentino – шипи.

Автор: Лідія Цюпера
LifeStyle Новини Краса Краса Тренди косметології Valentino Парфуми

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Натуральність як головний тренд: який манікюр обирають зірки та інфлуенсери
      14 квітня , 10:30

      Натуральність як головний тренд: який манікюр обирають зірки та інфлуенсери

    • Юля з "Холостяка-11" розповіла, як доглядає за волоссям
      13 квітня , 16:12

      Юля з "Холостяка-11" розповіла, як доглядає за волоссям

    • Весняне фарбування волосся 2021: модні варіанти, які усім подобаються
      12 квітня , 11:20

      Весняне фарбування волосся 2021: модні варіанти, які усім подобаються

    Останні Новини
    • Не масажами єдиними: які б'юті-процедури любить Соня Плакидюк

      Не масажами єдиними: які б'юті-процедури любить Соня Плакидюк

      19:12
    • З чого це зроблено: які складники повинні бути у хорошій помаді

      З чого це зроблено: які складники повинні бути у хорошій помаді

      17:05
    •  Elie Saab презентує лінійку косметики

      Elie Saab презентує лінійку косметики

      15:03
    Більше новин
    Публікації
    Як учасниці "Холостяка-11" виглядають без макіяжу: фото та відео
    12 квітня , 17:26

    Як учасниці "Холостяка-11" виглядають без макіяжу: фото та відео

    Христина Кобак
    Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    11 квітня , 12:29

    Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво

    Лідія Цюпера
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • 24 Канал
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
    Made by
    Залиште відгук