Ріанна вирішила розширити свій бізнес, і знайшла новий шлях заробітку після того, як взимку 2021 компанія LVMH закрила її бренд одягу Fenty. Про запуск своєї парфумерної лінії співачка повідомила на своєму акаунті в інстаграмі за допомогою публікації з 2 чорно-білими світлинами і підписом: "FENTYPARFUM незабаром". А також опублікувала рекламний ролик на інстаграм-сторінці Fenty Beauty.

Вас зацікавить: Аромат містичної жіночності: донька Вілла Сміта стала обличчям відомого парфуму

Ріанна створила власні парфуми

Раніше Ріанна ніколи не зраджувала аромату Love, Don't Be Shy, Killan – солодкі ноти "як на небесах". Ймовірно, і власні парфуми співачка створить на основі квіткових композицій. Представники бренда Fenty описують аромат як "чуттєвий, повний впевненості і сексуальний".

Окрім чорно-білих портретів Ріанни, на яких вона продемонструвала нову авангардну зачіску, у соцмережі з'явилися інші пости-анонси. Наприклад, на одному з відео можна розгледіти, яким буде флакон парфумів.

Зокрема, зірка запропонувала охочим додати парфуми до списку бажань на офіційному сайті Fenty Beauty, аби після старту продажів отримати їх першими. Аромат Fenty Eau de Parfum коштує 120 доларів. Ріанна також назвала дату, коли парфуми з'являться на сайті бренда: у вівторок, 10 серпня.

Створюючи аромат Fenty Eau de Parfum, Ріанна шукала натхнення в таких улюблених місцях: Бриджтаун у Барбадосі, Грасс у Франції, а також Нью-Йорк, Париж і Лос-Анджелес. У результаті парфуми помістили в напівпрозорий коричневий флакон. Аромат має ноти магнолії, мускусу, мандарина, чорниці, а також болгарської троянди, герані та пачулі. Жак Кавальє Беллетруд, головний парфумер Louis Vuitton, допоміг Ріанні отримати омріяний запах, взявши участь у процесі його створення.

Я хотіла обрати насичений колір, який би відображав усі гендери з усіх сфер життя. Коричневий – мій улюблений колір. Коричневий – це я. Коричневий – це моє походження. Якщо я хочу створити аромат, який представляє мене, навіть мова тіла флакона повинна відтворювати це. Отже, я хотіла щось коричневе, але також прозоре, щоб ви могли бачити рідину й аромат, який відчуєте,
– зазначила відома співачка та б'юті-магнатка Ріанна.

Прихильники творчості Ріанни після неочікуваної новини розділилися на 2 умовних табори. Дехто з фолловерів зазначив, що вони вже приготували гаманці, аби якомога швидше придбати б'юті-новинку. В той час інші традиційно цікавляться, коли співачка нарешті випустить новий альбом.