Змушують шаленіти: Chanel №5 випустили у надзвичайних символічних флаконах
Джерело:
VogueУ 2021 Chanel №5 святкує сторіччя. З цієї нагоди бренд випустив лімітовані колекцію Chanel Factory 5 у фантастичних пакованнях. Вона включає 17 продуктів, представлених у флаконах, які символізують свободу, зухвалість, сучасність і французький дух. Адже саме ці властивості є характерними для Дому ще з моменту його заснування.
Французька кутюр’є Коко Шанель створила нетипові та загадкові для свого часу парфуми, натхненні сучасною жінкою. Формулу цього аромату імперія Chanel зберігає у секреті, що викликає у жінок зі всього світу ще більший інтерес до нього.
До теми: Chanel №5 відзначає 100 років: що потрібно знати про культовий аромат – легенди і факти
Незважаючи на це, упродовж цілого століття Chanel №5 оновлювався. 2021 стане для нього особливим. Адже, щоб відсвяткувати сторіччя культового аромату, Дім здивував лімітованою колекцією засобів. Запуск лінійки передбачає відкриття спеціальних тимчасових крамниць у 29 найбільших містах світу.
Також Chanel запустить цифрову платформу, яка дозволить зануритися в атмосферу "Фабрики" Chanel Factory 5. Кожен охочий зможе спостерігати, як засоби рухаються робочими станціями на різних виробничих лініях.
Chanel №5 у флаконах, які змушують всіх шаленіти
Аромат Chanel №5 буде представлений у вигляді олійки для тіла в технічному тубусі, таблеток для ванни в чайній банці та інших продуктів. Томас дю Пре де Сен-Мор, керівник відділу глобальних творчих ресурсів Chanel з питань ароматів і краси, каже: "Засоби, які ми використовуємо регулярно, можуть бути такими ж цінними, як і засоби для особливих випадків. Вся річ у враженнях".
За допомогою Chanel Factory 5 представники бренда хочуть віддати данину підходу Габріель Шанель. Адже вона завжди прагла порушувати правила і залишатися вільною. Саме тому Дім повернувся до вихідного паковання №5, що колись було звичайною лабораторною ємністю, функціональним об'єктом, а в наш час стало предметом розкоші.
Вириваючи утилітарні товари зі звичного контексту й надаючи їм естетики № 5, ми повертаємося до знакового творчого акту Chanel: перетворення функціонального об’єкта на предмет розкоші,
– пояснює Томас дю Пре де Сен-Мор.
Нове паковання Chanel / Фото Vogue
Керівник відділу глобальних творчих ресурсів Chanel з питань ароматів і краси додає: "Молодість – це спосіб думання, сміливість відступати від правил, мати свободу бути собою всупереч умовностям, жити легко, але не легковажно".
Олія для тіла Chanel / Фото Vogue
Засоби в лаконічних флаконах / Фото Vogue
Б'юті-зміни в Chanel / Фото Vogue
Представники модного Дому Chanel вважають, що молодість – це стан душі. Тому їх вибір на користь мінімалістичного чорно-білого паковання є символічним. Це не просто данина епосі інстаграму, але чорне й біле для Chanel – це суть № 5, лаконічність, радикальність, мінімум декору. Такі флакони точно залишаються поза часовими межами і трендами. Ці контрастні кольори – данина попкультурі й попарту, які прокладають місток між мистецтвом і товарами повсякденного вжитку.