Блогер, візажист та активіст Бретман Рок вперше взявся за створення доглядових косметичних продуктів. Він одразу здивував незвичайною колаборацію з брендом, який випускає засоби для догляду за шкірою. Рок представив авторську формулу Curology RX для однойменного бренда.

Вам буде цікаво Від рожевого волосся до макіяжу Харлі Квін: згадуємо найкращі б'юті-образи Лесі Нікітюк

Бретман Рок створив власну формулу продуктів для догляду за шкірою

На інстаграм-сторінці Бретмана майже 18 мільйонів підписників. Він часто вражає шанувальників креативними б'юті-образами і фотосесіями у відвертому вбранні. Для нової зйомки рекламної кампанії блогер приміряв футуристичні образи та позував на пурпуровому тлі з продуктами Curology.

Блогер розповів, що часто користується продуктами Curology для зволоження, очищення, а також персоналізованими формулами, які пропонує б'юті-бренд. Рок додав, що погодився працювати з Curology через те, що співпрацю запропонував член команди азійського походження.

Бретман також зазначив: "Для мене важливо, що американці азійського походження та креативні люди, схожі на мене, дозволили мені стати частиною цього. У цій зйомці така велика сила, і це набагато більше, ніж зйомка про догляд за шкірою, це моє творче бачення, у яке повірив Curology, і це бачення, яке я повинен мати, тому що інший член моєї спільноти дозволив мені це зробити".

Більше про авторську формулу Бретмана Рока і засоби від Curology можна дізнатися на офіційному вебсайті бренда.

Нагадаємо, що Бретман Рок – блогер, який живе на Гавайських островах і виступає проти кібербулінгу й гомофобії. Бретман став першим відкритим геєм на обкладинці Playboy.


Бретман Рок рекламує засоби із власною унікальною формулою / Фото Curology


Креативна рекламна кампанія / Фото Curology


Бретман Рок приміряє сміливі образи / Фото Curology