31-річний французький модельєр і засновник фешн-марки Jacquemus, який вдихнув нове життя в широкополі капелюхи, створив найменшу у світі сумочку, прищепив людям любов до геометрії і змусив дівчат знову полюбити міні, Симон Порт Жакмюс вирішив переносити своє бачення Всесвіту на ринок краси.
Вам буде цікаво Лубрикант наносять замість праймера на обличчя: як працює новий тренд з тіктоку – відео
Jacquemus буде випускати косметику і парфуми
ЗМІ повідомляють, що Жакмюс об'єднався з іспанським парфумерним модним Будинком Puig, щоб створювати косметику і парфуми. У WWD зазначають, що наразі дизайнер лише веде переговори з іспанською компанією.
Поки що невідомо, коли саме вийде лінійка та з чого вона складатиметься. Симон Порт Жакмюс і представники його бренда утримуються від коментарів. Імовірно, реліз колекції відбудеться навесні у 2022 році. Представники Jacquemus утрималися від коментарів.
Враховуючи пік популярності модного бізнесу Jacquemus, а також те, що бренд має чимало прихильників, серед яких Кендалл Дженнер, Ріанна та сестри Хадід, спроба дизайнера створити б'юті-лінійку зацікавить багатьох і приверне увагу конкурентів.
Нагадаємо, що Puig – іспанська компанія, яка з 1914 року співпрацює з брендами одягу й косметики. Серед них: Comme des Garçons, Paco Rabanne, Carolina Herrera, Jean Paul Gaultier, Nina Ricci, Dries Van Noten і Christian Louboutin.
Симон Порт Жакмюс / Фото з інстаграму Jacquemus