Світовий лідер б’юті-ринку відмовляється від будь-яких цифрових змін на своїх рекламних кадрах. Крім того, Unilever прибере слово normal із реклами косметичних товарів з огляду на зміну соціальних та екологічних норм на ринку.

Читайте також: Пензлів з ворсу борсуків, козлів та інших тварин не буде: важливе етичне рішення L'Oreal Group

Чому Unilever проводить кардинальні зміни

У рекламних кампаніях Unilever більше не буде фотошопу – цифрових змін форми, розміру, пропорції та кольору тіла. Нове правило торкнеться не лише бренд-фото компанії, але й інфлюенсерів, яким Unilever платить за просування продуктів.

Щодо процесу видалення слова "нормальний" з паковання, то він зачепить не менше 200 продуктів. Такі зміни представники компанії обіцяють завершити протягом 2021 року. Таким чином їм вдасться усунути критику з приводу того, що корпоративні концепції норм можуть бути винятковими, особливо якщо були задумані з погляду однієї расової або демографічної групи.

Ми знаємо, що видалення слова "нормальний" з наших продуктів та паковання не вирішить проблему, але це важливий крок вперед. Це лише одна з низки дій, які ми вживаємо як частину нашого бачення Positive Beauty, метою якого є не лише менша шкода, але більша користь як для людей, так і для планети,
– каже президент підрозділу краси і догляду Unilever Санні Джейн.

Unilever має підрозділ краси і догляду, який є найбільшим серед рекламодавців. Щороку підрозділ витрачає на рекламу від 4 до 5 мільярдів доларів. Тому у січні 2021 року компанія повідомила, що буде боротися зі стереотипами щодо жіночих тіл і збільшить витрати на корпорації, які очолюють жінки або не представлені групи, із 300 мільйонів до 2 мільярдів євро на рік.

Перш ніж вдатися до таких кардинальних рішень, Unilever провели глобальне дослідження на 10 000 осіб, якими були клієнти компанії з 9 країн світу, та поділилися результатами.

  • Більше половини людей (56%) вважають, що індустрія краси та догляду може змусити людей відчувати себе виключеними.
  • Люди хочуть бачити, як індустрія краси та особистого догляду зосереджується більше на тому, щоб жінки і чоловіки почувались краще, ніж просто на тому, щоб виглядати краще (74%).
  • Більше половини людей (52%) заявляють, що зараз вони акцентують увагу на позиції компанії з питань суспільства, перш ніж купувати продукцію.
  • 7 з 10 людей погоджуються з тим, що вживання слова "нормально" на упаковці та рекламі товару має негативний вплив. Для молодих людей – у віці 18 – 35 років – така відповідь зростає до 8 з 10.