Навесні 2021 Наомі анонсувала запуск бренда Kinlo, заснованого в Лос-Анджелесі на базі A-Frame Brands. Реліз був запланованим на осінь цього року. Ціль тенісистки – за допомогою косметики підтримати боротьбу із раком шкіри серед темношкірих людей, які стануть основними споживачами б'юті-продукції Kinlo.

Варто дізнатися: Ідеальний осінній догляд за шкірою: що потрібно змінити – 4 секрети дерматологів

Наомі Осака запустила продажі косметики власного бренда Kinlo

Раніше у відео на своїй інстаграм-сторінці Наомі Осака зізналася, що не так давно сама почала користуватися сонцезахисним кремом, бо не знала, що шкіра з меланіном теж може піддаватися шкідливому впливу ультрафіолетових променів. Тепер дівчина прагне допомогти іншим темношкірим людям.

Аби створити не лише корисні й зволожувальні доглядові засоби, але й не жорсткі для шкіри, зірка тенісу під час розроблення б'юті-колекції співпрацювала з дерматологинею Нааною Боак'є.


Косметика для темних відтінків шкіри / Фото з інстаграму Kinlo

Перша лінійка б'юті-засобів Kinlo включає зволожувальний крем для очей, міст для обличчя з алое та календулою, мінеральний сонцезахисний крем із SPF 50+ і бальзам для губ. Щодо паковання, то засоби помістили у сріблясті ємності з чорно-білим флористичним зображенням.

Я заснувала Kinlo, функціональну лінійку для догляду за шкірою для людей із меланованою шкірою, для вирішення потреб громадського здоров'я щодо профілактики раку шкіри в наших спільнотах людей зі шкірою темних відтінків. Теніс може бути викликом, але він дав мені цю платформу, за яку я дуже вдячна. Це дозволяє мені допомагати іншим так, як я не уявляла раніше,
– зазначила Наомі Осака.


Лист Наомі Осаки / Фото з інстаграму Kinlo


Б'юті-засоби для захисту від раку шкіри / Фото з інстаграму Kinlo

Придбати косметику Kinlo можна на офіційному сайті бренда. Вартість засобів варіюється від 15 до 50 доларів.