На створення бренда косметики А24 надихнув успіх популярного молодіжного серіалу. Компанія-виробник артгаузів зазначає, що навіть важко пригадати, яка телевізійна програма мала такий великий культурний вплив на індустрію краси, як 1 сезон "Ейфорії".
Вас зацікавить: Для експериментів у макіяжі: якою буде лінія косметики від Zara
А24 запускає власний бренд краси
В індустрії краси скоро стане ще на один бренд більше. Він називатиметься Rules Beauty. Назва є символічною, адже це поєднання імен головних героїнь серіалу "Ейфорія" – Ру і Джулс. Відомо, що у перших колекціях засобів для створення макіяжу з'являться глітери і наліпки для очей.
Окрім того, що за допомогою косметики Rules Beauty можна буде зробити барвистий мейк-ап, прикрашений біжутерією з графічними лайнерами, наразі більше нічого невідомо. Можливо, макіяж у стилі "Ейфорії" стане головною б'юті-тенденцією 2021 року.
Додамо, що напередодні 2 сезону серіалу "Ейфорія" А24 також випускає колекцію з 8 книг, у яких розповідатимуть про події за лаштунками шоу – по 1 до кожного епізоду 1 сезону. У книгах будуть інтерв'ю з Алексою Демі, Зендеєю, Барбі Феррейрою, а також фотознімки, яких прихильники серіалу не бачили раніше, зроблені Джейкобом Елорді. Зокрема, у книзі будуть відповіді на поширені запитання шанувальників від візажистки Доніели Деві, музичного композитора Лабрінта і дизайнера костюмів Гайді Бівеса, а також інших людей, причетних до процесу зйомок "Ейфорії".