• Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд

Б’юті-тренд з 90-х: який макіяж губ повернувся з минулого знову в моду

15 січня 2021 , 21:59 - Читать новость на русском
Б’юті-тренд з 90-х: який макіяж губ повернувся знову в моду
Макіяж губ з 90-х / Instagram / @90sanxiety

Ще нещодавно олівець по контуру губ на декілька відтінків темніший за помаду вважали несмаком. Але у 90-х цей тренд користувався популярністю в індустрії краси. Візажисти зазначають, що у цьому сезоні відбудеться гучне повернення б’юті-тенденції знову в моду.

Щонайменше 10 років майстри макіяжу вчили усіх обирати олівець для губ, який відповідатиме тону помади. Вони наголошували, що мейк-ап губ, як на рекламній брошурі "Рятувальники Малібу" тринадцятирічної давності, має застарілий та некрасивий вигляд. Проте на показах весна-літо 2021 моделі здивували темним контуром на губах, а Лана Дель Рей у новому музичному кліпі Chemtrails Over the Country Club своїм макіяжем підтвердила, що б’юті-тренд з 90-х повернувся, пише Glamour.

Читайте також: Як збільшити губи без ін’єкцій: лайфхаки для контурингу

Темний контур губ знову в тренді

Раніше відомі зірки обводили контур губ олівцем набагато темнішим, ніж колір помади. Прихильницями такого стилю були Клаудія Шиффер, Сальма Гаєк, Вікторія Бекхем. Вони фарбували губи так, аби у результаті отримати ефект омбре.

В 90-х помади не відрізнялися особливою стійкістю, і, щоб пігмент тримався довше, губи спочатку промальовували олівцем. Але в центрі помада однаково постійно "з’їдалася". Так і отримували ефект градієнту,
– пояснює б’юті-редакторка Glamour Анна Саакян.

View this post on Instagram

A post shared by Nineties Anxiety (@90sanxiety)

View this post on Instagram

A post shared by Nineties Anxiety (@90sanxiety)

Вона додає, що тоді в моді були коричневі відтінки помад в сатиновій чи сяючій текстурі. Тепер візажисти рекомендують використовувати матові і вельветові текстури продукту для макіяжу губ, аби створити ефект омбре. Також в 90-х олівець для губ обирали дуже темний і малювали ним чітку лінію по контуру, але у 2021 варто ретельно розтушовувати засіб, губи здавалися "зацілованими".

View this post on Instagram

A post shared by Nikki_Makeup (@nikki_makeup)

View this post on Instagram

A post shared by Acne Studios (@acnestudios)

Щоб контур губ мав сучасний вигляд, важливо обирати такий олівець, аби він був на 1 чи 2 тони темнішим від помади. Зокрема, варто звертати увагу на продукти з однієї кольорової гами. Уникайте ризикованих контрастів, які були модними в 90-х. Наприклад, світло рожевий блиск і темно-бордовий олівець.

Автор: Лідія Цюпера
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

LifeStyle Новини Краса Краса Тренди косметології Макіяж

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      3 березня , 22:27

      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy

    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      3 березня , 20:38

      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога

    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      3 березня , 19:26

      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок

    Останні Новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      22:27
    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      20:38
    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      19:26
    Більше новин
    Публікації
    Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    1 березня , 23:29 Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    Лідія Цюпера
    Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    26 лютого , 22:29 Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    Лідія Цюпера
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук