• Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд

Доступно та з переробленого сміття: який косметичний бренд запустила Пріянка Чопра

3 лютого 2021 , 15:54 - Читать новость на русском
Який косметичний бренд запустила Пріянка Чопра: фото і відео
Бренд засобів для догляду за волоссям / Instagram / @priyankachopra

Індійська модель, актриса та Міс Світу 2000 значну частину свого часу проводить у кріслах візажистів. Зірка зрозуміла, що через індустрію краси у світі багато зайвих відходів. За допомогою запуску свого б’юті-бренду зі символічною назвою Anomaly вона хоче продемонструвати, що прийшов час створювати іншу косметику та упаковки для неї.

Джерело: People

1 лютого стартував продаж косметичних продуктів бренду Пріянки Чопри Anomaly на Target. Лінійку називають доступною, адже ціна косметики на перевищує 6 доларів, а упаковки для неї виготовлені з переробленого сміття з океанів та звалищ.

Цікава інформація для вас: Хто найбільше заробив на косметиці у 2020 році: рейтинг зіркових б'юті-брендів

Пріянка Чопра запустила екологічний б’юті-бренд Anomaly

38-річна Пріянка Чопра усвідомила, що індустрія краси створює дуже багато відходів. Зірка коментує: "Спробувавши майже кожен продукт з кожної лінійки, я виявила, що індустрії моди і краси час взяти на себе відповідальність". Вона наголошує на тому, що саме наше покоління буде відповідати за те, у якому стані зараз планета Земля. Тому важливо, аби ринок краси був екологічним та стійким.

View this post on Instagram

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra)

Згодом у Пріянки виникла ідея створити власний бренд засобів для догляду за волоссям – Anomaly. Вона одразу вирішила, що екологічна основа буде її головною місією, а також для зірки була важливою вартість косметики.

У 15-річному віці, коли я ходив у Walmart або Target, щоб купити шампуні, моє волосся було до пояса, божевільне і жило своїм життям. Все хороше, я не могла собі дозволити. Це було просто так дорого,
– ділиться спогадами Пріянка Чопра.

View this post on Instagram

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra)

Тоді знаменитість почала шукати способи створення високоефективних, чистих формул, які зберігатимуться у стійкій упаковці, яка придатна для вторинної переробки, і коштуватимуть не більше 6 доларів. Таким чином вартість кожного товару з лінійки 5, 99 доларів.

Ми зробили упаковку зі 100% переробленого сміття з океанів та звалищ, і воно все ще підлягає переробці. Стінки на пляшках набагато тонші, ніж будь-що інше, що ви побачите на вітринах. Це допомагає нам витрачати набагато менше коштів на упаковки, на що більшість компаній витрачають багато,
– пояснює засновниця бренду Anomaly.

View this post on Instagram

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra)

Пріянка Чопра не приховує, що вона не професійний перукар, тому хотіла, аби до лінійки увійшли ті засоби для догляду за волоссям, які є потрібними у повсякденному житті. Асортимент продукції б’юті-бренду Anomaly складається з: освітлювального шампуню, м’якого шампуню, зволожувального шампуню, кондиціонера для блиску волосся, кондиціонера для гладкості локонів, кондиціонера для об’єму, маски для глибокого кондиціонування та сухого шампуню.

View this post on Instagram

A post shared by Anomaly Haircare (@anomalyhaircare)

View this post on Instagram

A post shared by Anomaly Haircare (@anomalyhaircare)

View this post on Instagram

A post shared by Anomaly Haircare (@anomalyhaircare)

Зокрема, лінійка є універсальною. Адже гендерний аспект також був визначальним для Пріянки. Вона хотіла, аби засоби підходили як чоловікам, так і жінкам, не були прив’язаними до стереотипів статі. Тому ці продукти для догляду за волоссям мають нейтральний свіжий і чистий запах.

Автор: Лідія Цюпера
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

LifeStyle Краса Тренди косметології Новини Краса Косметика Пріянка Чопра

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Як мати здорову і сяючу шкіру: топ-3 б'юті-поради від Соні Плакидюк
      5 березня , 14:17

      Як мати здорову і сяючу шкіру: топ-3 б'юті-поради від Соні Плакидюк

    • Наймодніша стрижка весни 2021: стильні варіації подовженого боб-каре
      4 березня , 23:46

      Наймодніша стрижка весни 2021: стильні варіації подовженого боб-каре

    • Грайлива зачіска на 8 березня: низький хвіст, який підкорив подіуми у 2021
      4 березня , 22:57

      Грайлива зачіска на 8 березня: низький хвіст, який підкорив подіуми у 2021

    Останні Новини
    • Як мати здорову і сяючу шкіру: топ-3 б'юті-поради від Соні Плакидюк
      Як мати здорову і сяючу шкіру: топ-3 б'юті-поради від Соні Плакидюк
      14:17
    • Наймодніша стрижка весни 2021: стильні варіації подовженого боб-каре
      Наймодніша стрижка весни 2021: стильні варіації подовженого боб-каре
      23:46
    • Грайлива зачіска на 8 березня: низький хвіст, який підкорив подіуми у 2021
      Грайлива зачіска на 8 березня: низький хвіст, який підкорив подіуми у 2021
      22:57
    Більше новин
    Публікації
    Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
    3 березня , 19:26 Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
    Лідія Цюпера
    Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    1 березня , 23:29 Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    Лідія Цюпера
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук