• Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Beauty-поради
  • Наука про красу
  • Тренди косметології
  • Екодогляд

Казковий мікротренд: чому модно наносити рум'яна не лише на щоки

24 грудня 2020 , 14:15 - Читать новость на русском
Мікротренд: чому модно наносити рум'яна не лише на щоки
Мікротренд в індустрії краси / Instagram / @simonerocha_

В індустрії краси популярним є тренд на універсальність, який також торкнувся використання одного косметичного продукту в різних цілях. Тому рум'яна тепер модно наносити не лише на яблучка щік, аби освіжити вигляд обличчя.

Мікротренд на макіяж з "активними" рум'янами на щоках та носі стає дедалі популярнішим у соцмережах, де можна побачити багато фотоприкладів з ним. Elle називає такий б'юті-трюк ефектом, наче ви щойно повернулися з відпустки.

Вам буде цікаво: Неакуратний макіяж: 8 помилок, які заважають на шляху до досконалості

Мікротренд: нанесення рум’ян на щоки і ніс

Таким б'юті-трюком користувалася ще Марфуня з радянської екранізації казки "Морозко". Перед зустріччю з нареченим, аби виглядати прекрасною, вона наносила рум’яна ледь не на все обличчя. Ймовірно, у той час побутувала думка, що ви матимете здоровіший та ефектніший вигляд, якщо додасте на обличчя якомога більше яскравого пігменту.

View this post on Instagram

A post shared by Thomas de Kluyver (@thomasdekluyver)

View this post on Instagram

A post shared by Thomas de Kluyver (@thomasdekluyver)

На показі нової весняно-літної колекції Simone Rocha моделі продемонстрували яскравий акцент на обличчі, який надав їм приємного та відпочилого вигляду. Для цього креативний директор по макіяжу Gucci Томас де Клайвер щедро використав оранжеві та рожеві рум’яна в мейк-апі дівчат. Він запропонував нанести рум'яна на щоки та ніс, аби візуально створити ефект "засмаглого обличчя" і омолодити його, а також додати особливої казковості образу.

View this post on Instagram

A post shared by SIMONE ROCHA (@simonerocha_)

View this post on Instagram

A post shared by SIMONE ROCHA (@simonerocha_)

View this post on Instagram

A post shared by Robbie Spencer (@robbiespencer)

View this post on Instagram

A post shared by Robbie Spencer (@robbiespencer)

Автор: Лідія Цюпера
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

LifeStyle Новини Краса Краса Тренди косметології Макіяж

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      3 березня , 22:27

      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy

    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      3 березня , 20:38

      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога

    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      3 березня , 19:26

      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок

    Останні Новини
    • Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      Зірка "Дивних див" Седі Сінк зачарувала стильними б’юті-образами у рекламі помад Givenchy
      22:27
    • Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      Чи варто ополіскувати волосся яблучним оцтом: 5 причин від лікаря-трихолога
      20:38
    • Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      Armani чи J'adore Dior: улюблені парфуми Тіни Кароль, Ольги Сумської й інших українських зірок
      19:26
    Більше новин
    Публікації
    Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    1 березня , 23:29 Anti-age інгредієнт для шкіри: що потрібно знати про кераміди
    Лідія Цюпера
    Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    26 лютого , 22:29 Манікюрний тренд весни 2021: неочікувано, але красиво
    Лідія Цюпера
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук